Projecten

Stichting Living Proof organiseert diverse projecten. Bekijk hieronder een overzicht van voorgaande projecten.

project verhuizing van klanten

Een ander huis in een andere stad, dat is voor iedereen nogal wat.
Een verhuizing is een hoop gedoe en soms ook helemaal niet leuk. Je gaat ergens anders heen, naar een nieuwe plek, met je ouwe meuk. Maar soms wordt het je allemaal teveel. Ook hierin ontzorgt Stichting Living Proof haar (nieuwe) cliënten. Wij zorgen voor een verhuisbus en mankracht om allerlei onnodige stress te voorkomen.

project verhuizing van nieuwe klanten
project verhuizing van nieuwe klanten.
project verhuizing van nieuwe klanten

project Pimp my room

Goede hygiëne begint bij jezelf doordat je als zorgprofessional of dienstverlener zelf het goede voorbeeld geeft en zo voor anderen een rolmodel vormt. Wij van Stichting Living proof willen onze clienten hierin graag de goede voorbeeld geven. Daarom zijn we gestart met een nieuwe project pimp my room…Hierin helpen wij onze clienten om hun kamer schoon en netjes te houden. Sommige van hen hebben nieuwe meubels gekregen zoals bedden en gordijnen… Denk erom, een goede nachtrust zorg voor een beter vermogen.